Godmorgon!

Snart kommer Emma, Maud, Tina med barn hit och äter lunch. Jag har förberett nu på morgonen och hunnit med att plocka ordning så det ser skapligt ut och bakat Lionbars till Rasmus 1-årsdag. Jag bakar lite i taget då jag inte har så mkt tid över. Nu har jag ju stor kyl och frys så det finns plats att förvara bakverken.
Nu har vi fått upp hallspegel och mina hyllplan i köket, det blev såå himla fint. Kanske lägger upp en bild senare. Rasmus rum börjar ta form och nästa projekt i huset är GARDINER!
Imorgon ska vi på 1-årskalas då Rasmus bästis Nova fyller år ♥. Just det måste slå in lite paket sen.
Vi märker tydligt att Rasmus har tröttnat på sina leksaker och det var länge sedan vi uppdaterade de och det är mkt bebissaker. Han fyller år om en månad och får säkert lite leksaker då men vi kunde inte vänta en månad utan åkte till stan igår och köpte en rolig (enligt oss) bondgård. Gissa om han blev glad/uppspelt imorse?? Myyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0