Vardagslycklig

Det har varit två jättebra dagar i Kolmården tillsammans med mina kollegor. Jag saknade mina grabbar väldigt mkt och när jag kom hem blev Rasmus jätteglad, blev sprallig och skrattade högt, gullunge. Just nu sover han och jag har inga direkt planer för dagen. Mina planer för den kommande tiden längre fram är att njuta mer av vardagen och göra en massa saker som jag inte kommer att ha tid med på samma sätt sen när jag har börjat jobba. Med saker menar jag väldigt simpla enkla vardagliga saker som att sitta ute i solen och äta glass, läsa en bra tidning gå långa promenader, mysa med Rasmus och njuta av nuet. Att verkligen ta till vara på tiden som föräldraledig.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

låter som en bra plan och i alla bra planer ingår självfallet glass :)

2012-03-10 @ 14:42:29
URL: http://superbeb.wordpress.com
Postat av: annie

Glass är ett måste i alla lägen;). Mys på gräsmattan utanför nya huset! Jag bjuder in mej själv och tar med son och glass<3

2012-03-10 @ 23:19:25
Postat av: Cathrine

visma opic, mitt i stan, mitt emot hemköp :)

2012-03-11 @ 08:12:58
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0