Skor & hårborste

Idag har jag och Rasmus varit och hälsat på mitt jobb. Vi hade med lite fikabröd, jag fick lite papper ivägskickat och Rasmus visade sig från sin bästa sida, perfekt!
På eftermiddagen tog vi en promenad med Elin och hennes två pojkar som fyller 1 år snart. Elin bjöd på kaffe och fika och grabbarna fick leka lite, jag fick massa ny enerig från vår lekdate idag, ser fram emot nästa gång vi ska ses.
Cyklade bort till centrum förut och hämtade ut ett paket från HM, massa sommarkläder till R och lite till mamman också, nice!

Imorgon ska jag och Micke ha en date på stan som även innefattar bankmöte. Andra gången vi har barnvakt på nio månader, välbehövligt.

Igår hälsade vi på mamma i Motala och vi fikade, åt gott och gick promenader i solskenet och i leran med vagnen. Mitt tålamod höll på att brista och vi var nära att bära vagnen men efter att mamma flyttat på några mindre "träd" kom vi äntligen ut ur skogen :).

Nu lagar vi middag, vi avancerar ikväll och gör sesambeklädda kycklingfärsspett på citrongräspinnar och massa asiatiska kryddor. Till detta serveras en dipp och jasminris, njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0