Grattis Rasmus 9 månader!

Våren är här! Och det har vi firat med att äta fruktsallad ute i Valla tillsammans med Emma och Maud med barn. Rasmus var inne hos kaninerna och kollade på höns och getter. Han var lite rädd för "Lillemor" en stor svart och tjock get. Jag har även tagit min premiärtur med hojjen, åkte till Brokind via Sturefors, Bestorp och sen hem via 34:an. Micke och Rasmus följde efter mig i bil.
På eftermiddagen åkte vi till K-rauta och köpte 40 liter färg och 60 kvm golv. Snart flyttar vi och det är lika bra att förbereda sig inför kommande renovering. Vart vi ska förvara detta golv vet jag dock inte än, vår hall är redan full med 40 kvm golv som vi har köpt tidigare och det tar mkt plats!


Kommentarer
Postat av: annie

Duktig stora killen!!

2012-03-24 @ 07:18:35
Postat av: Cathrine

Det är svårt att krypa på en filt utan att dra med sig den, tycker han klarar det galant :)

2012-03-24 @ 09:57:09
URL: http://superbeb.wordpress.com
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Skrutten! Vad duktig!!! :) Det blir till att jaga honom med kameran i studion nästa gång!!! ;)

2012-03-27 @ 18:46:18
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0