torsdag

Idag har vi varit ute nästan hela dagen. Rasmus har badat i sin pool på baksidan och jag har pressat i solstolen mellan varven. Var iväg en sväng och handlade och passade på att hämta vår cykelpump hos Emma och Daniel. Imorgon ska vi ut och cykla hela familjen :). Micke sågade upp låset till sin cykel vars nyckel är borttappad och cyklarna är smorda och nypumpade. Hjälmar har vi allihopa. Funderar på om det är fullt möjligt för mig att cykla till och från jobbet? Enligt min jättebraiga (!) gps i mobilen är det exakt 10,1 km hemifrån oss till jobbet. Hur lång tid kan det ta? 45 min? Vi provcyklar till jobbet imorgon så får vi svar.

Imorgon ska jag på min massage också, hade tagit fel på dagen, men kl: 14.00 ska jag njuta i en hel timme, längtar.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Är det bra väg så tar du 1 mil på 30 min skulle jag tro :)

Ps. Bara lite klipp av lugg som försigick igår.

2012-07-27 @ 09:11:13
URL: http://superbeb.wordpress.com
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

10 km tar ca 30 min. Jag hade en mil till stallet som jag cyklade till och från 5 dagar i veckan. Då var man smal och smärt ;) Bättre vardagsmotion kan man inte få!!!!

2012-07-27 @ 18:54:36
URL: http://www.lailavillebeck.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0