Sommarplaner

Nu är det bestämt och bokat inför nästa vecka. På söndag åker vi till Halmstad och sen vidare till Helsingborg på måndag där vi har bokat ett awesome hotell som heter Marina Plaza. Storasyster och hennes man ska bo på samma hotell och jag tror att vi kommer åka över till Helsingör på tisdagen. Massa kul att se fram emot :). Vi stannar två nätter och sen åker vi tillbaka till Halmstad igen, hoppas på bra väder nu bara. Den 23:e kommer Annie troligtvis att ta min Ullareds-oskuld och jag har redan börjat skriva en lista på stuff som jag ska köpa. Nu ska jag se klart sista avsnittet av Fringe för ikväll. Ps jag klippte av en bra bit på håret idag, var orolig för att jag skulle se ut som en tant ett tag men är faktiskt mkt nöjd. Ds


Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Snyggt! Du är fin i allt! :)

2012-07-11 @ 21:02:02
URL: http://www.lailavillebeck.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0