På bättringsvägen

När Rasmus vaknade idag hade han 38,7 och detta utan Alvedon. Han var mkt piggare och gladare, och det är så skönt att se att han mår bättre. Nu ska han och Micke vila en stund efter en kämpig natt och nu var tempen nere på 37,8, bra!
Än så länge fint väder ute och kanske något svalare vilket är skönt. Idag ska vi äntligen ta en cykeltur och jag ska mysa med min familj till fullo! Imorgon ringer klockan och det är dags att stiga upp och åka till jobbet. Jag har funderat på hur man kommer in på jobbet och börjar minnas att det är en "tag" man använder sig av. Denna "tag" är ännu inte funnen så jag funderar på om den ligger kvar i min lådhurts?? Jag får se till att inte komma först imorgon men Gun är ju där och hon brukar/brukade komma före mig.

Nu dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0