I miss U baby

Kramen jag fick när jag kom hem från jobbet är obeskrivlig ♥.

Kommentarer
Postat av: annie

Mysigare finns inte!! Det är väl det bästa med att vara ifrån honom en hel dag...just den kramen. Sen när han är lite äldre och går på dagis kommer han springa emot dej och ropa MAMMA!! Man blir så glad o varm i hjärtat<3

2012-07-30 @ 23:12:01
Postat av: Fru Jensen

Hej Sofie!

Såg att jag glömt svara på din kommentar, sorry.

Även vi älskar Italien och vi försöker åka dit minst en gång per år! Svärföräldrarna har ett hus i en liten by(Tarquinia) utanför Rom, det är dit vi brukar åka och så även denna gång.

Min man har bott i norra Italien(Val di Fassa) i ett par hockeysäsonger så han pratar flytande italienska, det gör oftast resorna enklare och roligare :-)

Bergamo är annars en favoritstad - jättemysig!

2012-07-31 @ 00:32:29
URL: http://fru-jensen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0