fredag

Massage idag kl 14, ska bli så himla skönt, hoppas jag! Vi får se om det blir någon cykeltur, Rasmus hade feber nu på morgonen och vi tror att det är tänder på G. För er som undrar så har han 8 st tänder för tillfället.
Nu sover killarna och hoppas på att han är lite piggare när han vaknar.
Jag skulle kunna cykla själv men jag hittar inte så bra på cykelvägarna i Linköping, Micke däremot har nog cyklat överallt i den här stan så jag håller mig nog till honom så han får visa vägen.
Idag är det ju mulet och jag kan tycka att det är riktigt behagligt väder, jag gillar att köra hoj när det är lite sånt här väder, så blir man inte bländad av solen.
Har jag nämnt att jag har blivit helt beroende av Backgammon, ni vet det där spelet med vita och svarta brickor. Jag skyller allt på Emma som lurade in mig på den stigen ;). Ska bli kul att träffa Emma och Daniel imorgon (så kan jag spöa henne i Backgammon också, hehe).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0