End of the world

Jag börjar jobba nästa måndag och jag börjar få lite ångest samtidigt som jag känner mig nyfiken och ser fram emot det, konstig känsla. Jag minns knappt vad jag gör på jobbet men hoppas att minnet kommer tillbaka fort och att det finns någon användning utav mig trots taskigt minne.

Veckan som kommer nu är alltså sista veckan som föräldrarledig och jag vill hitta på lite kul grejer och verkligen utnyttja dagarna till mycket mys och bus.

På onsdag skulle jag till tandläkaren och laga en tand men enligt prognosen ska det bli awesome väder och vem vill laga hål då kl 13.30?? Inte jag iaf. Tiden är avbokad, laga hål kan jag göra vid ett annat tillfälle.

På torsdag ska jag till P.a.u.s Ekoxen för att få massage, jag har beställt en timmes klassisk massage och har höga förväntningar på denna Gerd som skall massera mig, hoppas för allt i världen att de har musik på i bakgrunden.

På lördag blev det precis bestämt att vi ska umgås (en sista gång?!?) med Daniel och Emma och Nova, jag vet jag är dramatisk men jag har ju varit hemma så länge och vet inte hur man "jobbar", vad har man på sig t.ex.??
Måste till stan någon dag också för ett återbesök hos min frisör på Kami, jag ångrar mig med snedluggen och vill ha tillbaka helluggen, passar ju bra med höstens 60-tals inspirerade mode.

Nu ska jag laga llite mat så den är klar när Micke har sövt klart lillen.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Det är rätt ok att jobba ibland oxå, rutiner osv, fast lite ekorrehjul är det ju såklart... ;)
Låter lysande med hantlarna, ev får du hålla koll på dom några dagar till, har det lite svårt med luckor i planeringen för tillfället nu när Suzz och Kody är här, men i helgen hinner jag säkert svänga förbi sture :)

2012-07-22 @ 20:35:15
URL: http://superbeb.wordpress.com
Postat av: annie

Gumms!var bara den vanliga Sofie som vi alla tycker om så mycket!! Kom i leggins och uggs och storkoftan så myser vi runt på jobbet i höst:).Ser fram emot att få tillbaka min kollega! Och JA du kommer in i det efter några dagar.klem

2012-07-22 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0