Söndag

Fortfarande sjukt här hemma :(, men det går åt rätt håll. Förra veckan var vi på VC 3 ggr med lilla R och imorgon ska vi dit igen (lite sen 6-månaders läkarkontroll), känns skönt att ha den tiden imorgon så kan de lyssna på rosslandet och vi har chans att ställa frågor.
Trots sjukdom pallrade vi oss iväg på bostadsvisning igår som jag tror kan vara nått, shit blir pirrig när jag tänker på det. Ett bostadsrättsradhus, tomt i anslutning till dunge på hörnet, perfekt planlösning, 130 kvm (dubbelt mot vad vi har nu) 2 badrum, separat tvättstuga, groventre, garage..ja, massa bra helt enkelt. Åh nämnde jag att det är ett rosa trähus :) :) :).
På kvällen satte jag på min auto-pilot och åkte till Motala på 20-årskalas. Det var jättetrevligt och Jenny hade bakat så mycket gott.
Idag ska vi bara ta det lugnt, gå ut och få lite frisk luft och mysa.
Nu är det officiellt när jag ska börja jobba också, 1 augusti är det dags...insåg nu att det var en onsdag, hmm, får kanske ta och ändra till en närliggande måndag istället, så att det blir rätt direkt.

Kommentarer
Postat av: Annie

Så kul med bostadsrätten!! Håller alla tummar för er!! Skönt att ni känner er lite bättre nu. kramar

2012-01-15 @ 17:18:56
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0