Ögonbryn

I och med att jag har lugg fuskar jag med att plocka ögonbrynen, smidigt när ponnyluggen döljer buskaget under :). När jag väl får tummen ur att "fixa till mig" brukar jag ta hjälp av ljuset i badrummet. Vi har både taklampa och spotlights i vårt badrum och först plockar jag med spottarna tända och när jag tror att jag är klar ändrar jag ljuset och vips hade man visst nästan lika mkt till att bli av med. Bågen gör jag som högst snett till höger över min pupill, och för allt i världen plocka underifrån bortsätt från avstickare på den övre delen.
På mitt jobb har vi en toalett med nästintill obduktionsljus, har man missat nått syns det garanterat där! Man blir förvånad ibland.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Bryn är luriga, man måste ofta gå igenom ett antal ljuslägen innan man nått perfektion, dagsljus vid ett fönster brukar vara en hit.

2012-01-31 @ 20:33:58
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0