Saknar dig ♥

Jag tänker mycket på min pappa och saknaden går inte att beskriva. Igår skulle pappa ha blivit 57 år, det är inte mycket och det finns så mycket jag skulle vilja säga honom och göra tillsammans med honom. Min pappa har en tvillingbror, enäggstvilling, min farbror. Jag har ingen kontakt med honom och ibland när jag är i Motala är jag nästan lite rädd för att träffa på honom eller se honom någonstans. Jag gjorde det en gång och tårarna brände bakom ögonlocken...saknaden efter min egen pappa blir så stor att man för en sekund vill inbilla sig att det är han! Ibland önskar jag att jag hade bättre kontakt med den andra sidan av släkten.
Rasmus är lik min pappa och det är ju vanligt att barn får drag från mor- och farföräldrar. Både jag och Rasmus har pappas väldigt ljusblå ögon. Ni som har träffat min pappa, håller ni med om likheten?

Kommentarer
Postat av: Kusin Therese

Hej Sofie!

Förstår att du saknar honom otroligt mycke <3

Det vore jätte roligt om vi kunde träffas, va alldeles för många år sen. Har följt dig här ett tag o sett din gudlklimp, men vore kul att ses på "riktigt".

Ha det så bra!! Kram

2012-02-02 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0