Mobiltelefon

Tappade min IPhone i golvet så skärmen sprack i lördags (detta var andra gången). Jag sa till Micke att jag struntar i att laga den den här gången för jag ska noga byta till en nyare.
När jag tappade min telefon rakt ner i temuggen ikväll gav Micke mig en blick som sa att jag nog inte bör byta telefon.

Men, den klarade sig bra. Det var bara att torka av lite och låta det rinna ut, det var inte så farligt. Värre var det när den gled ner i handfatet mitt i natten under en rinnande kran, men det vet han inte om...än.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

det är inte så att du väldigt gärna vill ha en ny telefon? För det här var kanske det mest osannolika jag nånsin hört :P

2012-12-03 @ 22:03:17
URL: http://superbeb.wordpress.com
Postat av: Storasyster

Du kanske ska byta till den där vattentåliga Sony telefonen ;/))
Den verkar bra :/))
Kram❤

2012-12-06 @ 13:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0