Huvudvärk from hell

Jag skrotar alla förutfattade meningar jag har haft om migrän. Har aldrig riktigt trott på det. Men just nu besitter jag den värsta huvudvärken jag har varit med om i mitt 29-åriga långa liv. Det pulserar i hela huvudet och flimrar framför ögonen, jag är rädd. Känns som en hjärnblödning?? Har pratat med 1177 och hoppas de har rätt när de säger att jag ska svepa om mig en filt. ( Och kasta ner mig i graven direkt kanske!!) Hoppas det lättar snart annars får de komma och hämta mig.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Försök och slappna av och gå och lägg dig dra ner så det blir mörkt...... Har du sovit för lite?
Du måste ta piller pandil Ipren kombo är bra.....
Micke får ta Rasmus
Det kommer inte o hjälpa annars.... Stackars vet hur det känns
Jag har ju migrän då spyr man oxå ,,,iallafall jag ...
Och när det väl vänder är man trött länge:-(
Men jag lovar dig gumman det är säkert inget farligt
Krya på dig nu
Tänker på dig <3

2012-12-27 @ 15:02:32
Postat av: Storasyster

Glömde tillägga kylklamp på pannan är jätteskönt.....

2012-12-27 @ 15:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0