fredag

Den här veckan har sprungit iväg! Och idag är det fredag, yay! Vi ska vara inne och sysselsätta oss med allehanda julbestyr såsom att klä granen.
Imorgon fyller mamma år så vi ska åka in till Motala och gratulera henne.
I år ska vi fira julafton hemma och det ska bli så skönt att slippa fara omkring speciellt nu med Rasmus som vi alltid tidigare har gjort. Min familj + Mickes mamma och bror kommer hem till oss och jag ser redan fram emot det. Men Jenny...jag vet inte om jag fixar det där med omeletten!
 
Imorse när jag skulle åka till jobbet hade alla dörrar till bilen frusit fast så det gick inte att öppna den :/, tur att vi hade den stora bilen i garaget så att jag kunde springa och ta den istället, i kylan! Hua vad kallt det är ute! I helgen ska det inte vara lika kallt så jag hoppas på att vi kan åka lite pulka :). Är sugen på att åka till Lager 157 och kolla vad de har, kanske kan hitta fina julklappar där.

Kommentarer
Postat av: annie

Ja lager är bra skit! Finns en lejongul Svea mössa där. Tänkte på dej när jag såg den;).

2012-12-14 @ 17:08:23
Postat av: Storasyster

Men gumman då....:-)❤
Det ordnar sig....
Loveya 🐸

2012-12-15 @ 00:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0