det går undan

Här har det varit fullt upp i helgen och jag har inte haft tid med bloggen. I fredags bestämde vi oss för att ställa in allt som var bestämt i helgen men när jag kom hem från jobbet möttes jag av en pigg liten kille som såg mycket bättre ut på ögonen. Han är i stort sätt frisk förutom lite hosta men sover äntligen bra på nätterna igen. Så himla skönt då denna sjukdomstid har varit långdragen.
 
Vi hade vår julafton hemma i lördags och alla gästerna kunde komma. Det blev rikigt lyckat och jag tror alla hade rikigt trevligt. Jättegod mat också :).
I söndags gick den årliga "soffmys" av stapeln men tyvärr var det två st som inte kunde komma. Maria, Nadja och Annie + Alfons kom och vi fikade gott. Jag fick jättefina ljuslyktor av Annie och lite förnödenheter av Nadja, tusen tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0