1:a advent

Min dag har varit jättebra! Extra mysigt när min födelsedag inträffar på 1:a advent och det är snö och minusgrader ute. Jag har fått jättefina presenter, Ib Laursen tårtfat, brödrost (nej vi hade ingen och har inte haft på 8 år!), korthållare, raggsockor, prydnandstomtar, en orkidée, choklad, pengar + lite till. Tack alla! Rasmus älskade sina nya böcker också.
 
Trots att Rasmus fortfarande är hängig har vi en pigg kille här hemma som inte vill sova. När jag fösökte lägga honom vid 19.30 for han omkring i sängen och helt plötsligt lärde han sig att säga "pappa" eller "babba" kanske är mer likt, och att pussas med stängd mun, vilket han provade om och om igen på mig så att det smackade hej vilt. Han var ju tvungen att utöva sina nya färdigheter. Efter en bra stund gav jag upp då magen kurrade för mkt och jag hade svårt att hålla mig för skratt. Han fick följa med upp en stund och jösses vilken enregi killen hade. Sprang omkring och stojjade och skrattade och busade. Nu försöker Micke lägga honom och Rasmus är inte helt nöjd med det.
 
 
 
Ps Jag har blivit tokförkyld ikväll, igen!!! Ds

Kommentarer
Postat av: annie

Ah äntligen brödrost! Nya marabou philadelfian på en rostad kanske?? Härligt med Rasmus energi....han har ju sparat sej i flera dagar så han har lite att ta igen:). Grattis igen gumman<3

2012-12-02 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0