Sugar baby love

Med The Boppers i öronen gick det snabbt att cykla till jobbet igår. Dagen sprang iväg och Rasmus hade INTE hunnit somna när jag kom hem, bra! Då hann vi med lite mammaRasmusgos.

I lördags hade vi barnvakt några timmar och jag, Micke och Peter tog en tur på hojjarna. Turen började inte bra för mig då jag kände mig jätteosäker men efter ett tag bara lossnade allt och jag gjorde min bästa körning ever! Längtar redan till nästa gång vi ska köra.
I veckan händer inte så mycket, jag jobbar, Micke och Rasmus ska till Öppna förskolan idag och på lördag ska vi träffa Daniel, Emma, Tobbe och Maud, det ska bli jättekul :).

Ps Den är såhääär liiiiten, som en penna. Ds
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0