New week

På förmiddagen idag har vi varit på Öppna förskolan och nu har vi precis kommit in från en lång promenad tillsammans med Rebecka, Elliot, Lotta och Gustav. Ikväll när M kommer hem ska jag ut till Ikano och ta några timmar där för att hitta någon klänning att ha på mig till dopet. Jag har hittat några fina som jag ska gå och prova. Förresten beställde jag den gula klänningen med knappar från Asos och den var inte bra, den kändes helt fyrkantig och stor och konstig längd och jag fick känslan av att jag var på väg till en maskerad.

En sneak peak:

Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Hej Sofie! Ja, det är verkligen fullt upp nu! Hade inte väntat mig att det skulle gå så fort. Väntar fortfarande på "bakslaget" men samtidigt förväntar jag mig ganska mycket barnfotograferingar i okt-dec eftersom det är poppis att ge bort barnbilder till far- och morföräldrar ;)

Kanske bäst att vi bokar en tid för Rasmus 3-månadersfotografering!?!? Maila mig på [email protected] med lite förslag på datum. Må-tors v 40 alt må v 41 passar mig kanon! :)

2011-09-19 @ 18:29:21
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0