Tuesday gathering

Rasmus polare Zigge, Theodor, Gustav och Elliot har varit på fika hemma hos oss idag. Bebisarna är för små för att äta kladdkaka med vispgrädde så mammorna fick offra sig genom att äta ;). Det blev rätt fullt i hallen med alla barnvagnar. Kladdkakan blev hyffsat bra och jag följde ett av Leilas recept. Det hittar ni här. Imorgon bär det av till Vadstena med jobbet för min del och jag kommer hem på torsdag igen. Rasmus ska vara hemma och mysa med sin pappa som har tagit föräldraledigt.

Tummen upp för att de räddade kattungen som satt fast i ett rör och inte vågade komma ut i Göteborg idag, läs mer om detta här.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag läste om missen imorse, en hjärtevärmare i höstrusket!

2011-09-21 @ 08:12:11
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0