Fredag fredag fredag

Äntligen är utomhusbilderna tagna inför kommande försäljning. En kille vid namn Marcus från Skandiamäklarna var här för en stund sen och fotade. Det blev ett väldans spring efter katter hit och dit då vi hade glömt att stänga in dem i sovrummet.
Tittade ut genom köksfönstret nyss och såg att Tindra låg och solade på elskåpet mitt över gatan, var tvungen att ta en bild på henne, hon är inte alltid så lätt att fota.
Strax ska jag åka till pastorexpeditionen i Lambohov för att hämta ut nycklarna till församlingshemmet inför söndag. Sen är det lunch/fika hemma hos Kristina i Jägarvallen, mysigt.
Jag köpte en babysitter på Jysk som Rasmus har använt ett tag men jag är så himla missnöjd med den. Så till Jysk ska jag åka sen för att försöka lämna tillbaka den utan kvitto! Wish me luck :). Jag borde aldrig köpt en babysitter på medar utan en som är självgungande från ryggen, much much better!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ta med ett kontoutdrag. Funkar också!

2011-09-30 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0