Fina dag

Var tvungen att ta en bild på mina fina blommer jag fick igår, lovely!
Idag har vi varit på BVC och fått de första vaccinationssprutorna, några tårar kom det från flera närvarande. Fina fina höstdag med strålande sol, min bästa årstid. Man blir pigg av den höga krispiga luften och löven har fått fina färger.
Bullbak har stått på schemat idag, de blev väldans goda men jag är inte riktigt nöjd med utseendet, men hey vad kan man begära.
Imorgon är vi bjudna på lunch i Jägarvallen och det ska bli riktigt trevligt.

1. Ska bläckan flyttas nu??
2. Jag har ingen hatt, måste införskaffa.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag har väl tänkt att ha min cocktailgrej den 14, men vi får se hur uppslutningen blir. Måste nämligen ta det rejält lugnt på Jennys kalas eftersom jag sticker söndagnatt... Så 14:e är fortfarande på :)

2011-09-29 @ 20:58:18
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0