3-månaders fotografering

Jag är så sjukt nyfiken på hur bilderna blev men jag får vänta lite, Laila är rätt busy at the moment :). Rasmus hade lärt sig två nya saker perfekt inför fotograferingen men han var dock lite trött så jag vet inte om det blev så många smile-bilder.
Efter fotograferingen var vi nere en sväng på stan och åt lunch och Micke köpte sig en vinterjacka på Esprit, jättesnygg! Jag köpte mig en lite dyrare vinterjacka förra året som jag tänkte ha ett par vintrar och det kommer jag ha också men....jag hittade såklart en annan jacka som var sjuuuukt snygg som jag bara måste ha, så jag försöker med lite argument här hemma, den jackan är mer som en övergångsjacka och inte alls lika varm som min superduper varma parka. Måste ju ha en höstjacka eller hur?!?

Kommentarer
Postat av: Annie

En bra mellanjacka är så klart ett måste här i Svealand:-).köp! O lägg sen upp bild,hihi-kram

2011-10-06 @ 19:06:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0