wednesday

Superhärligt väder idag! Mitten av november och ingen snö, gött. Idag har jag vi gjort mer purè och jag har både ätit lunch och kvällsmat hos Emma, måste ta och bjuda igen snart! Vi bakade en jättegod kladdkaka också.
Micke är så himla omtänksam, idag kom han hem med mitt favoritte Yogi i en Christmas collection och så hade han köpt en stoor burk Omega3 till mig också så jag kan smörja kråset lite, jag har typ ont i varje led i min kropp så det kan nog behövas lite fiskolja. Jag har gnällt ett tag på att jag aldrig har några långa/vanliga strumpur utan bara korta fjuttar så igår sa räckte han fram en "bukett" med 10 par jättefina strumpor och sa -Istället för en blomma. Så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0