På bättringsvägen?

Jag är kanske liiite bättre idag men näsan rinner fortfarande som en kran ;(. Jag strejkar och hoppas att jag mår bättre imorgon, vill verkligen inte missa hazzard och adventsfika hemma hos Maud.
Trots rinnande näsa åkte vi till Sturefors och kollade på en bostad idag men vi kände direkt att den var för liten. Vi gillar Sturefors, det är väldigt fint där och det går snabbt att åka in till stan.
Ikväll har jag bakat bröd. "Moas nyttiga bröd" (har testat tidigare) och det blir verkligen saftigt och gott och perfekt att ta en skiva på morgonen med mycket pålägg när man äter efter GI-metoden. Denna gång strödde jag pumpakärnor uppe på så såg de ännu godare ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0