New week

Idag har vi gått lååångt, först gick jag själv och nu på eftermiddagen har jag varit ute med Emma och Tina. Rasmus blev otålig i vagnen och jag hade ingen bärsele med mig så jag bunkrade upp med kudde och åkpåse så att han fick sitta i ena änden av vagnen (liggdel), han var så himla söt och tyckte det var jättekul att titta ut. Framförhållning tänkte jag och gjorde ett pajskal inför middagen ikväll, när jag skulle förgrädda det nyss blev det bara skit av allt ;(, pajskalet bara säckade ihop. Typiskt, och jag som är så hungrig. Har nu gjort ett nytt skal och nu står middagen i ugnen, hoppas det blir bra denna gång.
Nu kollar vi på boende även i Östra Lambohov och det ska bli spännande att se om det blir nått. Det finns både bostadsrätter, villor och så har även Stångåstaden nybyggda radhus i två plan där.
Jag har ju semester denna och nästa vecka så Micke ska vara föräldraledig ett par dagar, så himla skönt. Vi ska fixa och trixa här hemma och i förråd och även ha massa tid för varandra.
På torsdag tänkte jag åka till jobbet  och hälsa på och även lämna kläder m.m till Lasse som kör hjälptransporter till östeuropa.
Idag kom Micke hem med en Sonic-mössa/hatt till Rasmus som han kan ha sen, nu var den mer lagom till mig :).

Kommentarer
Postat av: Annie

Vilken söt mössa .jag tycker att du ska använda den tills den passar Rasmus;).supergulligt,hi hi hi!!

2011-11-08 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0