Fredag igen

Då var det fredag igen och jag tycker veckorna går med rasande fart. Idag bjöd Emma på lunch (Spagetti Carbonara) och vi var ett gäng (med bebisar) som var där. Hon bor så nära att jag bar Rasmus i famnen bort dit. På tisdag ska jag och Emma gå och se Breaking dawn del 1 på bio :). Jag har verkligen längtat efter den filmen och vi har bokat plusstolar i den stora salongen, skinnfåtoljer som man kan snurra ;). Innan bion på tisdag ska vi på babysim och kl: 14 är det dags för 5-månaders sprutan, ja ni hörde rätt, killen blir 5 månader nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här är lillen riktigt lik mamma när du va så gammal:) Längtar efter att få träffa honom!!

2011-11-20 @ 08:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0