Det börjar bli kallt nu...

Nu är vi precis hemkomna efter ett Me & I party. Det var jättetrevligt och Maud bjöd på smarrigt fika. Rasmus skötte sig bra trots att det var lite sent. Jag beställde en jättesöt body till Rasmus. På dagarna hänger vi mest med de andra mammorna i området, fikar, går mkt promenader och bara är, så himla skönt. Igår var Emma och Daniel här på en spontanmiddag på kvällen och det var jättetrevligt, skönt när det klickar liksom. På lördag tänkte vi gästspela hemma hos dom och beställa hämtmat från Thai Coconut som har bytt namn?? och ägare.
Varje vecka händer det nått och det tycker jag är himla skönt, snart fyller jag år och det vankas adventsfika till höger och vänster :). Vi tänkte gå ut och äta på min födelsedag, vuxenmiddag alltså, får se hur det går...
Idag provade vi lite gröt igen och det gick lite bättre denna gång, jag försökte vara positivt inställd till gröten (!!!) genom att säga: -Mmmm, nam nam, va gott, duktigt...och det verkade funka bra :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0