Blogguppehåll?

Det var ett par dagar sen men jag har inte slutat blogga än..har bara blivit att man har prioriterat annat, och när jag väl sätter mig vid datorn är jag för trött för att skriva något vettigt.

Idag ska vi åka på babysim på fm och det är så mysigt för man märker verkligen att R tycker det är kul. Jo, jag provade att köpa en annan gröt till honom för att se om han gillade den bättre. Men då är jag så tråkig att jag köper ännu en mild havregröt fast med ett annat fabrikat. Det finns banangröt osv som låter mkt godare men av någon anledning så känner jag att man bör avvakta med sånt tills han verkligen har smakat det som är lite "äckligare", dvs, potatis, morot, ärtor, majs...tänker jag fel? Hur gjorde ni?

Igår var vi på Öppna Förskolan och var med på sångstunden, gick många promenader och trots detta var Rasmus helt hysterisk på kvällen när Annie var här ;(. Jag förstår inte vad som var fel, så himla typiskt. Övertrött kanske??
I helgen ska vi träffa lite vänner och ha adventsfika m.m och på lördag ska vi på några bostadsvisningar.

Har jag nämt att jag har börjat med GI? Jo men visst, nu ryker de sista kilona :).

Kommentarer
Postat av: Annie

Tidigt inlägg.bra där:).mysigt att ses lite igår.jo jag körde lite kombo,kanske lite potatis på fm och så ibland lite päron på em tex. Man måste ju alltid göra det som känns bäst men var konsekvent så vänjer han sej säkert snart;). vi hörs snart-kram

2011-11-22 @ 08:54:03
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ge lilla gullet det du själv skulle vilja ha och tycker om:)Det brukar ge bästa resultat:))

2011-11-22 @ 17:08:38
Postat av: Mamma

Du älskade äpplegröt:)

2011-11-22 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0