Vecka 33

Idag har vi varit iväg till Baby Proffsen i Norrköping och handlat vad jag kan tycka borde vara det sista inför bebisens ankomst. Kudde täcke och bäddset till vagnen och även en bärsele som jag tror vi kommer ha stor användning för. Spjälsängen vi skulle köpa tog slut framför ögonen på mig när ett par knyckte den sista, så vi får gott vänta någon vecka till med den. Tvättmaskinen är fylld med bebiskläder och går för fullt just nu. Micke sitter på golvet i vardagsrummet och skruvar ihop en nyinköpt byrå, gissa till vem? :).
Har börjat förlika mig med tanken nu. Bebisen kommer om bara några veckor, imorgon får jag domen.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

BabyBjörn går hem i alla lägen har jag hört, även stor i australien! Kan det bli planerat kejsarsnitt eller vad händer?

2011-05-22 @ 19:20:52
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja det är det som håller på att hända och jag vill inte! ;(

2011-05-22 @ 20:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0