Längtar efter dig ♥

Idag har vi varit och köpt nya utemöbler och det kommer bli så himla bra, men vi fick dessvärre bara hem två stolar då bilen inte rymmer mycket mer ;). Åkte ner på stan en sväng och gjorde ett nytt försök med att köpa nappar till bebisen och denna gång gick det lite bättre och vi har nu rätt storlek. Men är det inte konstigt att när man köper nappar så får vi flera gratisnappar i kassan och en massa andra provsaker?? Av mamma fick vi massa bra engångsunderlägg som vi kan ha både i spjälsängen och barnvagnen, och jag fick plasthandskar som passar mig, mamma känner mig bra :).
Nalle och vita romantiska pyjamasshorts köpte vi också till vår fotosession nu på tisdag. Två timmar i studio är bokat, spännande!
Ikväll har jag egentid hemma då Micke är på fest i Norrköping, har erbjudit mig att hämta honom på station inatt (men hoppas han tar en buss ;)), nu ska jag göra lite mysigt här hemma och kolla på några avsnitt av Cougar Town.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommer helt säkert bli favoriten! Jättesöt...

2011-05-07 @ 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0