I can walk!

Idag var det lite godare mat till middag, någon potatis och köttfärsgratäng.
Narkosäkaren Bror var inne hos mig och berättade lite om händelseförloppet inför snittet. Efter att jag har stängt mina blå (som han sa) kommer det bara att ta ca 5 min innan bebisen är ute och Micke får träffa han eller henne :). Jag däremot kommer vara sövd ytterliggare ca 25 min för att sys ihop och sen ska jag ligga på uppvak. Spännande när Micke kommer in med bebisen till mig sen och jag får reda på om det blev en liten flicka eller pojke. Jag tror att läkarna skulle ta en polaroidbild direkt när de har fått ut bebisen som jag skulle få sen.
Annie var förbi efter jobbet och hade köpt med sig Magnum Ghana som vi festade på. Så himla skönt att prata med dig gumman! Nadja hade vägarna förbi så hon stack in huvudet och umgicks med mig och Annie en stund. När Annie åkte kom Micke så i eftermiddag/kväll har jag verkligen inte kännt mig ensam.
Var även ute en sväng och fick lite frisk luft ikväll, guld värt!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Härligt med besök och BRA att du bloggar, det gillas!

2011-06-01 @ 10:03:02
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0