Helgen är här!

Bloggen har legat på latsidan de senaste dagarna. Har jobbat i Stockholm i veckan och vädret har varit skit men hotellet var superfint :). Två veckor till i Stockholm väntar och sen tror jag att jag ska dra ner på tempot lite. Helgen är öppen för förslag och det enda som är inplanerat är att åka till Ulfåsa och köpa ett bord som vi har reserverat. Stolar har vi inte bestämt ännu men det lutar åt något i stil med bilden nedan. Detta är till altanen som just nu gapar tom efter att vi har sålt våra tidigare möbler. Länge sen jag träffade tjejerna och det är svårt att få ihop ett datum när de flesta kan. Lite synd kan jag tycka och fortsätter det såhär kommer det sluta med att vi ses inkl. barnvagn.

Funderar starkt på att köpa en Iphone så att man kan vara uppkopplad på resande fot utan att behöva ta med sig datorn.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag håller helt med dig, det känns som att alla har fullt upp nu, mig själv inkluderd.. Är du fri nästa lör kväll btw, Linda skulle fira sin bday lite och undrade om du ville komma?

2011-05-06 @ 17:47:11
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Låter nice, kommer gärna! Kram

2011-05-07 @ 09:39:51
Postat av: Cathrine

wohoo, jag återkommer med info :)

2011-05-07 @ 18:41:31
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0