En kompromiss?

Nu har jag varit iväg och pratat med Gunilla och Susanna har ringt. Det känns lite bättre och Susanna sa att om allt var ok på fredag nästa vecka kunde jag nog få åka hem över helgen under förutsättning att Micke är med mig hela tiden. Hoppas hoppas att allt är ok under veckan som kommer. Hon poängterade dock att detta inte hörde till vanligheterna men att det går att göra ett undantag. Det är dock mycket snack om att åka rullstol hit och dit. -Är det fint väder kanske du kan komma ut en liten stund om Micke kör dig i rullstol?!. Rullstol?! Det förstår ju ni med att detta kommer ju inte att ske, jag går!
Jag känner ändå att jag är i riktigt bra händer och det ringer folk hit och dit för att jag ska må bra och kommer med förslag om hur vi ska göra detta så bra som möjligt för mig, vilket känns väldigt bra.

Micke monterade ihop sängen igår och nu har vi bäddat den och fixat så att det blev jättefint :), bara tallrikshyllan som ska upp på väggen ovanför sen är det klart.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Vilken jättesöt säng :). Åk lite rullstol, du kan väl fuska och köra själv och få värsta armträningen!

2011-05-27 @ 14:32:10
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Armträning låter bra :) Ja, det gäller ju att se det positiva i allt det trista just nu... Kram

2011-05-27 @ 14:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0