Detta är inte ok

Idag ringde jag mitt andra samtal till förlossningen för att försöka avstyra inläggningen av mig på måndag. Jag känner att det går bara inte. Är jag inlagd så är jag, verkar det som och ordet permission verkar inte exisitera. Jag måste veta att jag kan åka hem om jag vill, och det skulle jag ju kunna iofs eftersom jag inte kommer ligga på en låst avdelning. Men det känns ju inte så samarbetsvänligt...
Jag väntar på att Susanna ska ringa mig och då ska vi diskutera mina möjligheter/omöjligheter...
Jag anser att jag mår bra, har tillgång till bil och bor nära sjukhuset so whats the big deal?? Låt mig få sova i min egen säng och vara i min hemmiljö de sista veckorna innan mitt första barn anländer så att jag i lugn och ro kan bearbeta tanken på att genomgå ett kejsarsnitt istället för att gå här hemma och vara orolig och känna mig stressad över att bli inlagd.
Tack för ordet.
Inviger min nya blus som jag köpte på Lindex igår.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hur gick samtalet? Jättsöt top btw :)

2011-05-26 @ 21:12:55
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hon ringde aldrig :( Någon Gunilla ringde istället men de två har ingen koppling vad jag förstår?? Ska träffa denna Gunilla imorgon och då kan jag ju öva på mitt tal inför henne ;). Hoppas på att Susanna ringer imorgon...

2011-05-26 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0