Äntligen hemma

Hemma efter intensiva dagar i Stockholm, minst sagt. Men jag är nöjd och har fått mkt uppskattning för det jag gör.
Fotograferingen gick bra i tisdags och vi har ca 100 foton att gå genom och välja ifrån, men hur ska vi kunna välja?! Än så länge har vi valt ut 9 st som vi ska köpa.

Imorgon ska jag ut till Ikano en sväng tillsammans med restan av Linköping och kolla lita kläder. Ellie har klipptid på Zigges på morgonen så har jag tur är hans mamma kvar när jag kommer ut. Ska ta en sväng till bolaget också och köpa mig en flaska vin till kvällen (alkoholfritt såklart) känns lite festligare istället för att dricka en Loka. Det väntas nämligen lite festligheter hos Linda tillsammans med Cat och kanske mer folk också, vad vet jag? Jag är såå sjukt danssugen men får se om jag orkar gå ut, får dansa loss hos Linda annars :).

Nästa vecka väntar ytterligare ett fullspäckat schema med jobb i Stockholm tis, ons, tors.

Här är en av bilderna från i tisdags som Laila Villebeck tog på oss.


Kommentarer
Postat av: emma

vilken fin ring och snygg ring med diamter på ovan sidan.

2011-06-03 @ 22:07:22
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0