Planer

Denna dag har gått av bara farten, helt plötsligt var klockan över 18.00 och det var dags att bege sig hemåt. Det var riktigt skönt med en sval cykeltur hem, det går inte snabbt måste jag tillägga men jag skyller på de extra liter blod jag har som cirkulerar i kroppen :)
Nu har jag gjort spagetti och köttfärssås, en traditionell variant som smakar som mammas :).
Har inte lämnat in ansökan om föräldrarledighet än, känns lite konstigt att gå hem men det kommer vara hur mysigt som helst, speciellt när jag får vara hemma två hela somrar.
Smider lite planer inför en kommande tripp som jag ser fram emot.

Kommentarer
Postat av: Fru Jensen

Tack så mycket!

De tål regn så vi tar inte in dem förutom nu på vintern. Däremot brukar vi slänga över en presenning om vi vet att det ska regna massor... Kram!

2011-03-15 @ 01:55:15
URL: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0