Myslördag

Har varit på stan med min fästman i det fina vädret. Det blev endel shopping för båda faktiskt :). Det var galet mkt folk på stan så det var skönt att komma hem nu. Tummen upp för Make-up Store som gav mig en ny "Blemish concealer" då min faktiskt hade gott sönder (pipen på tuben har gått av?!), trodde inte jag skulle få en ny men jag tänkte att det var värt att prova. Gick förbi Chocolate och såg ett par sitta där inne och mumsa på hallonscones som Cat har pratat om, så nu vill jag också dit och provsmaka, nån som ska med??
Vid 17 ska vi till svärmor och äta middag, Mari har lagat nudlar!! :). Hennes nudlar med stekt ägg och grönsaker a la Sri Lanka är bland det godaste jag vet.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Nästa fika måste bli på chocolate! Jag drar dock till Dublin i veckan så veckan efter kanske?

2011-03-19 @ 18:50:10
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag vill!!! Har aldrig varit där, bara som sagt gått utanför och spanat;-)

2011-03-19 @ 19:12:45
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0