I got lots and lots

Att baka är lite som terapi för mig (behöver jag det?) och idag har jag bakat måååånga bullar, frysen är full! Perfekt att ha hemma när man får oväntat besök och när man har tagit sig i kragen för att åka hem till farmor för att fika imorgon.

Fint väder ute idag dock lite kallt på eftermiddagen, hoppas på en fin helg och några sköna promenader. Idag har vi varit hos barnmorskan och lyssnat på hjärtljuden, tagit blodtryck osv. Blodtrycket var mer åt det lägre hållet vilket tydligen var bra.
Funderar på att åka och simma imorgon men ska jag vara ärlig har jag ingen större lust då motionsbassängen inte har så vidare värst behaglig temperatur, får se hur jag gör.
Nästa vecka ska vi kolla på tapet till vardagsrummet och börja slipa och fixa väggarna, mycket att göra med andra ord.
På måndag åker jag till Stockholm för projektmöte genom jobbet och blir kvar tills tisdag. Ett besök på favoritaffären In & Finn ser jag fram emot.
Nu ska vi ta och göra lite god räkröra på Nadjas vis och ta ut de färdigbakta potatisarna från ugnen.

Kommentarer
Postat av: Annie

Bullarna blev mycket smarriga!! Det kan jag och Elliot intyga=) kram

2011-03-27 @ 12:14:15
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0