Fixarsoffan

Idag är det en riktig innefixardag för mig. Har städat och plockat iordning + att jag har vikt en himla massa tvätt och strykit saker! Fy så trist men ack så välbehövligt. Katterna hjälper inte till direkt utan de ligger och sover på alla möjliga ställen. Jag har barnvagnen framme så att de kan vänja sig lite, än sålänge inga större missöden :).
Lite överambitiöst men jag har faktiskt skrivit middagsförslag för kommande vecka, det blev såhär:
Det är alltid tidskrävande och svårt att komma på vad man ska äta till middag och det känns alltid som man lagar samma grejer. Denna lista kanske kan tipsa er andra om middagar så kan ni gärna tipsa mig om era favoriträtter i kommentarloggen nedan :)

Kommentarer
Postat av: Cathrine

potatis och blomkålsgratäng med fetaost. ugnsomelett med bladspenat, cocktailtomater, svamp, etc... quornfärs blandat med svamp, fetaost och pesto. quornfilé med rödvinssås och färsk grön sparris. Inga recept, bara kör :)

2011-03-13 @ 13:42:15
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Annie

Vår veckomeny är oxå klar. Precis som Cat...jag bara kör;-) Inte överambitiöst alls utan jävligt smart och tidsbesparande=) Fina vagnen med dingliis på ett hörn, mysigt!Blir tyvärr vabb för mej imorn- kram

2011-03-13 @ 22:00:30
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Annie

Vår veckomeny är oxå klar. Precis som Cat...jag bara kör;-) Inte överambitiöst alls utan jävligt smart och tidsbesparande=) Fina vagnen med dingliis på ett hörn, mysigt!Blir tyvärr vabb för mej imorn- kram

2011-03-13 @ 22:00:47
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0