Behöver sol...

Mars månad är här och nu är det inte många dagar kvar till en förhoppningsvis premiärtur på hojjen. Vi har två år i rad tagit en tur 1 april och hoppas vi kan göra det även i år om snön vill försvinna och grusbilen gör sitt jobb. Igår bjöd bror Micke på lunch och det är alltid lika trevligt att träffa honom och prata, känns inte som tiden räcker till, men det är väl för att det är så mkt på gång i bådas liv för tillfället :). På söndag ska vi till Motala för att fira brorsan som fyller år, kul med kalas och mysigt att få krama Nova lite.

Imorgon är det äntligen fredag men när min arbetsdag är slut är det bara några minuter kvar tills jag ska upp i tandläkarstolen, inte kul alls.
Albin snittade upp min arm imorse när jag försökte få ner honom från sängen. Senare på dagen hade han visst kommit in från att ha varit ute en stund och sätt rätt ruffig ut så han hade fått lite stryk av den grå megakatten som bor på gatan. Många tycker att Albin är stor och musklig men han har inte en chans mot denna bjässe. Incidenten imorse är förlåten för länge sen, och det var inte meningen att han skulle riva mig utan han försökte bara hålla sig kvar samtidigt som jag hade ner honom, olyckligtvis var det min arm han fick grepp om :/.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Usch, jag vet hur mycket du gillar tandläkarn :S, så hoppas det går bra!

2011-03-03 @ 18:36:15
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0