Äntligen fredag

Äntligen fredag och inatt var det premiär för våra nya sängar som vi köpte igår, jag sov som en stock Jag hittade även en fin kökslampa som precis hade kommit in på Ikea. Vad det gäller köket så kom vi hem med halva ungefär, det återstår fortfarande 8 luckor som det var sen lerverans på.
Hade tänkt att köra Zumba imorgon i simhallen men när jag skulle boka en plats var det redan fullbokat och jag blev 25:e reserv! Jag tror inte det är så mkt att hoppas på :p, ska försöka vara ute i mer god tid nästa gång jag ska boka. Det blir nog ett besök på simhallen ändå så att jag kan simma nån timme och sen basta efteråt, det skönaste är ju just bastun.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Snyyyygg lampa! Jag har en precis likadan :). Fast jag har satt på en spetskant nertiil. Metallsnöret inbjuder till kattbus btw..

2011-03-11 @ 19:52:56
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh spetskant låter fint :) Ska bli spännande och se hur långlivad lampan blir...

2011-03-11 @ 20:02:57
Postat av: Annie

Hihi populär lampa=) Jag hade tänkt mej två i sovrummet. Jättefina. Ringde till medley och man måste ringa om man inte har kort, tre dagar innan kl 12 släpper dom tiderna. Vi gör att nytt försök!-kram

2011-03-12 @ 10:09:42
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0