Sal 2 blev sal 6 ;(

Återkomsten till sjukhuset igår kväll gick sådär. Jag möttes av motgångar då jag inte hade kvar mitt rum utan har blivit förflyttad från sal 2 till sal 6. Detta innebar ett mindre rum, utan egen toalett och som ligger "åt fel håll" så att solen skiner in hela dagen och värmer upp det till en bastu. Sakerna som jag hade kvar i mitt gamla rum hade de samlat ihop i två vita soppåsar. Jag blev inte så samarbetsvillig utan begav mig hemåt igen. Jag har sovit skönt hemma i min egen säng inatt.

Imorse gjorde vi ett nytt försök och jag är tillbaka på sjukhuset, igen. I det nya sämre rummet. Jag har blivit lovad att få tillbaka mitt rum på sal 2 så fort det blir ledigt, enligt vad de sa igår kväll så skulle det bli ledigt senast imorgon.
Jag har vädringsluckan helt öppen, dörren till rummet helt öppen och nyss var sköterskan inne med en fläkt (storlek större) som går på högvarv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0