Nedräkningen har börjat...

Min kompis här på samma avdelning som är i precis samma sits som jag skulle också snittas nästa vecka. Men så blev inte fallet, hon är nog snittad och klar nu skulle jag tro. Lite komplikationer igår kväll och imorse var det dags. Ska bli spännande att träffa henne sen och höra hur allt har gått. Nu känner man sig lite mer osäker inför mitt planerade akutsnitt, jag kanske inte heller går så lång tid mer??!!
För varje dag blir bebisen större, livmodern töjs ut och trycket mot moderkakan blir starkare...det är nog rätt bra att jag är här ändå.
Nadja var här förut och hade med sig jättefina bilder :), mysigt att prata lite.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Tror oxå det är bra att du är på plats! Du är ju inte där förgäves, utan får med dig en present när du åker hem ;)



Ridkläder is the shit. Satans dyrt oxå..

2011-06-14 @ 13:23:44
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0