Finaste vänner♥

När jag satt och åt lunch såg jag plötsligt hur det kom massa människor ute i korridoren men ett fång av ballonger.
-Åh nu är det någon som får ballonger, som säkert precis har fött barn, säger jag till tjejen som sitter bredvid mig och äter.
Det tar några sekunder innan jag ser (har inga glasögon på mig så kan väl inte påstå att jag ser sååå himla bra på långt avstånd ;)) att det är Annie, Nadja, Cat och Bojjtan som är människorna med alla ballonger. Jag blir helt gråtfärdig när det går upp för mig att det är mina vänner som vill uppmuntra mig.
Vi tog en rullstol och gick och hade picknick i gräset :). Cat hade bakat jättegoda blåbärscupcakes och jag fick massa fina presenter. Annie hade köpt mitt favoritgodis i form av, cola ferraribilar, punschpraliner och orangea bumlingar och kameleonter. Tjejerna kunde inte ha kommit lägligare eftersom jag hade en liten dip igår. Ni förgyllde min dag och många dagar framöver.
Tack ska ni ha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är riktiga vänner det Sofie!!

2011-06-06 @ 20:31:31
Postat av: emma

vilka fina vänner som muntar upp dig :) Det kan jag kalla riktiga vänner.e

2011-06-07 @ 21:42:48
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Platin

Fin blogg du har!

2011-06-07 @ 22:29:36
URL: http://platins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0