En sista liiiten permis

Idag har jag fått lov att åka hem några timmar mitt på dagen och det känns riktigt bra. Micke kommer och hämtar mig vid 12-13 och sen åker jag tillbaka framåt kvällen.
Jag vaknade kvart i 8 av att det kom in en sköterska som ville ta blodtryck på mig, känns som att jag sov igenom testet då jag inte öppnade ögonen. Hon var snäll som inte tände lampan iaf :). Blodtrycket låg på 106/60 så jag var ingen högtryckare direkt sa hon. De kollade även vikt idag, och det slutade på 74 härliga kilon. Jag har gått upp ca 12 kg sen inskrivningen. Det är ju bara två veckor kvar om ens det så förhoppningsvis blir jag inte så mycket större. Hoppas man får bort dessa extrakilon sen...Det kommer bli många långa barnvagnspromenader och styrketräning hemma om tid finns.
Idag har jag varit gravid i 35 veckor och 3 dagar. Förlossningen kommer att ske när jag varit gravid minst 37 veckor och det innebär att bebisen kommer att bli ca 3 veckor för tidigt född.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0