Dagen före...

Ja idag börjar förberedelserna inför operationen imorgon. Ikväll ska jag ta min första härliga dusch med Hibiscrub, inte kul alls. Enligt order ska jag även tvätta håret med detta medel ;( får se hur vi gör med den saken... Micke kommer stanna här i natt och vi känner oss så upprymda och förväntansfulla. Nu är vi äntligen "där". Imorgon när jag vaknar upp efter operationen kommer jag få se min lilla flicka eller pojke i ögonen ♥.

Många gissningar på att det blir en liten flicka och bara en gissning som vågade sig över 3000g.
Som jag har sagt tidigare skulle jag inte få min operationstid på torsdag denna vecka men det är lite oförutsägbart på sjukhus.

Kul att ni har följt bloggen under mina veckor på sjukhuset, framöver kommer det att bli väldigt sparsamt med uppdateringar men jag lovar att visa er en bild på underverket.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

En midsommarknoddis blir det!! Iaf vissa år :)

2011-06-22 @ 11:03:56
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: anna

Så spännande! Ta hand om dig själv och ta hand om varann och oroa dig inte! Allt kommer gå svinbra! ;) Stor kram

2011-06-22 @ 12:03:34
Postat av: Rebecca

Ohhh lycka till nu! Det kommer gå kanon! Stor kram

2011-06-22 @ 13:18:56
Postat av: Kusin Therese

Stort Lycka till nu!! snart har ni eran bebis hos er!! massor kramar!!

2011-06-22 @ 14:18:26
Postat av: sofia

önskar er all lycka imorgon, och hoppas verkligen att det går bra.. Ska tänka på er hela dagen..:D

Se om ni är kvar på lördag kanske kommer och tittar på underverket.. :D



Stora kramar

2011-06-22 @ 17:15:38
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh min bästa Sofie blir mamma imorn♥ !!! Helt otroligt. Tänk att du får hålla den lille i famnen och pussa på underverket imorn. Ja vet en som kommer att tjuta när bilden kommer upp här på bloggen och när vi träffas nästa gång;-)Lycka till nu gumman, du fixar detta galant!Massa kramar till dej på din sista dag som icke-mamma;-)

2011-06-22 @ 19:49:01
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Lycka till Sofie och Micke! Ni kommer att bli suveräna föräldrar!

2011-06-22 @ 20:43:00
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/
Postat av: Pernilla och Jörgen

Lycka till! Vi tänker på er. Kram

2011-06-23 @ 11:14:16
Postat av: emma

Hoppas allt har gått bra med operationen och att du har fått se din lilla ögonsten. Ska bli roligt att höra vad det var för en liten som gömde sig i din mage. Kram

2011-06-23 @ 15:59:56
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Pernilla och Jörgen

Lycka till! Vi tänker på er. Kram

2011-06-23 @ 17:20:51
Postat av: Mojje

Grattis till den lille killen :)

2011-06-23 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0