Dag 3

Dagen har varit väldigt lugn och jag har kunnat sova en timme mitt på dagen. Strax kommer Micke och han ska göra mig sällskap under middagen som jag såg bestod av två falukorvsskivor och en klick potatismos. Ingen ketchup så långt ögat kunde nå men det lilla problemet som kan kännas som ett väldigt stort problem här är fixat nu :). Imorgon kommer mamma, Jenny och Elin på besök på eftermiddagen och det ser jag fram emot jättemycket. Vi skulle gå och äta något gott tillsammans så behöver jag inte äta middagen här. Tiden går lite snabbare när man får besök men annars har jag ändå lite att sysselsätta mig med. Idag har jag bla läst i min bok, surfat på nätet, kollat på Glee (har sett 6 avsnitt än sålänge) mkt underhållande, gjort en "överblick/kalender" i excel över kommande månader med allt vad föräldradagar, semester, tillfälliga föräldradagar innebär. Jag har också läst dagstidningen i dagrummet och tittat ut genom fönstret. Att jag måste komma ut en liten stund varje dag och känna vinden i ansiktet är det ingen tvekan om, jag skulle bli knäpp annars. Micke får rulla ut mig sen och imorgon kanske jag kommer ut två ggr!


Ni ser ju här hur glad jag ser ut. För er som inte vet eller har förstått...Jag är inte inlagd för att jag eller bebisen mår dåligt. Vi mår hur bra som helst. Problemet är att jag är som en tickande bomb, skulle något starta är det livshotande för mig och bebis och vi måste finnas inom räckhåll för akut operation. Lite creepy när man tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Annie

Du är så fin!! Mumin-skorna på ser jag;-)Saknar dej-kram o god natt

2011-06-01 @ 22:37:15
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fin bild! Du verkar hålla modet uppe :)

2011-06-02 @ 10:34:01
Postat av: emma

Vilken fin bild på dig och bebis magen. Snart är han/hon hos dig.

2011-06-03 @ 22:19:09
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0