36 veckor + 4 dagar

De har precis kört en ctg-kurva på mig/bebisen, när barnmorskan kom in sa hon; -oj, vad bra! Tror det var dels för att jag hade legat en stund och de hade fått mkt info, bebisen sparkade som en galningen under tiden och hjärtljuden var det stor acceleration på, jag säger ju det, min bebis sover inte!

Skulle precis äta en banan efter lunchen och visst den var liite grön men det går nog tänkte jag. Fy säger jag bara, det blev helt torrt i munnen, precis som den gången jag provade att äta en matlagningsbanan, urk!

Btw så vill jag slinga håret i flera bruna nyanser och klippa hellugg/ponnylugg. Ska ringa och boka en tid i juli.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Nu är det tamejtusan nära nedkomst!

Gröna fina bananer ska det vara ju :) Inga otäcka mogna varianter.



Myggarmbanden är till mig eftersom jag blir attackerad varje gång jag rider i skogen, men det skyddar även hästen litegrann när jag har dom på mig. Utsöndrar citronella och annat som mygg ogillar!

2011-06-17 @ 14:32:01
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0